Survey finds strong Gen Z interest in meat alternatives
설문 조사에서 육류 대체품에 대한 Z세대의 강한 관심을 발견했다.
A survey from consumer insights platform Veylinx found 77% of respondents said they could be convinced to buy meat alternatives. Interest was the highest among Gen Z consumers at 87%.
소비자 통찰력 플랫폼 베일링스의 설문 조사에 따르면 응답자의 77%가 육류 대체품을 구매할 수 있다고 말했다. 관심도는 87%로 Z세대 소비자들 사이에서 가장 높았다.
Overall, 35% of respondents said improved taste could convince them to buy meat alternatives while 28% said a lower price could convince them. The study conducted in March involved 3,538 US consumers over age 18.
전체적으로, 응답자의 35%는 개선된 맛이 육류 대체품을 사도록 설득할 수 있다고 말했고, 28%는 더 낮은 가격이 그들을 설득할 수 있다고 말했다. 3월에 실시된 이 연구는 18세 이상의 미국 소비자 3,538명을 대상으로 했다.
Veylinx tested seven proteins: meat, plant-based with meat-like properties, conventional plant-based, cellular meat/fish, mycoprotein, microalgae and insects. Categories included burgers, bacon, jerky and lasagna.
베일링스는 육류, 육류와 유사한 특성을 지닌 식물성 기반, 기존의 식물성 기반, 세포성 육류/어류, 마이코프로테인, 미세조류 및 곤충 등 7가지 단백질을 테스트했다. 카테고리에는 버거, 베이컨, 육포 및 라자냐가 포함되었다.
Cellular meat, also known as lab-grown or cultivated meat, was the preferred alternative for filet mignon (56% preferred), jerky (50%), burgers (49%) and nuggets (46%). Plant-based with meat-like properties drove the greatest demand for lasagna (50%) and bacon (49%). Microalgae was preferred in sushi (38%).
실험실에서 배양한 고기 또는 배양육이라는 세포 고기는 필레미뇽(56% 선호), 육포(50%), 버거(49%) 및 너겟(46%)에 대한 선호되었다. 육류와 유사한 특성을 지닌 식물성 제품이 라자냐(50%)와 베이컨(49%)에 대한 수요를 가장 많이 주도했다. 초밥(38%)에서는 미세조류가 선호되었다.
“While we may be approaching a saturation point for products like burger patties and hot dogs, making it difficult to win shelf space and market share, our research shows there are still plenty of categories like seafood, jerky and ready-to-eat meals where consumers are seeking more varied plant-based options,” said Anouar El Haji, chief executive officer of Veylinx. “Brands can succeed in these categories by launching products that are delicious and priced competitively, even if they don't duplicate the taste and texture of meat.
"우리는 햄버거 패티와 핫도그와 같은 제품의 포화상태에 가까워지고 있을 수 있고, 판매 공간과 시장 점유율을 얻는 것을 어렵게 만들 수 있지만, 우리의 연구는 소비자들이 더 다양한 식물성 옵션을 찾고 있는 해산물, 육포, 그리고 바로 먹을 수 있는 음식과 같은 많은 범주가 여전히 있다는 것을 보여줍니다,"라고 베일링스의 아누아르 엘 하지 최고 경영자는 말했다. "브랜드들은 고기의 맛과 식감을 그대로 재현하지 않더라도 맛있고 가격도 경쟁력 있는 제품을 출시함으로써 이러한 범주에서 성공할 수 있습니다.
“We also found that consumers are willing to buy unfamiliar protein innovations like mycoprotein, microalgae, and even edible insects, especially when they are incorporated into packaged foods like frozen lasagna and jerky.”
"우리는 또한 소비자들이 특히 냉동 라자냐와 육포와 같은 포장된 식품에 포함되어 있을 때 마이코프로틴, 미세조류, 그리고 심지어 식용 곤충과 같은 낯선 단백질 혁신을 기꺼이 구매한다는 것을 발견했습니다."
In the study 42% said they purchased alternative proteins because they considered them healthier than meat. Thirty-five percent said they prefer the taste while 29% said animal welfare and 29% said better for the environment.
이 연구에서 42%는 대체 단백질을 육류보다 더 건강에 좋다고 생각했기 때문에 구입했다고 말했다. 35%는 맛을 더 좋아한다고 말했고 29%는 동물복지, 29%는 환경에 더 좋다고 말했다.
When asked whether they would support an extra 10% meat tax to reduce consumption, 37% of respondents said yes, including 62% for Gen Z. When asked whether the government should subsidize meat alternatives, 51% said yes, including 71% for Gen Z.
소비를 줄이기 위해 10%의 육류세를 추가로 지원할 것이냐는 질문에는 Z세대의 62%를 포함해 37%가 그렇다고 답했다. 정부가 육류 대체품을 지원해야 하느냐는 질문에는 Z세대의 71%를 포함해 51%가 그렇다고 답했다.
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