Sustainability may raise ceiling for plant-based meat alternatives
지속 가능성은 식물성 육류 대안의 상한선을 높일 수 있다.
Sustainability and school meals are ways to jump-start sales of plant-based meat alternatives, said Chris DuBois, senior vice president, protein practice leader for IRI, a Chicago-based market research firm.
시카고에 본사를 둔 시장 조사 회사인 IRI의 단백질 실천 리더인 크리스 듀보이스 수석 부사장은 "지속가능성과 학교급식은 식물성 육류 대체품의 판매를 촉진하는 방법"이라고 말했다.
Household penetration of meat alternatives in the United States inched up 0.1% in the 52-week period ended March 20, according to IRI.
IRI에 따르면 3월 20일까지 52주 동안 미국의 육류 대체 식품 보급률은 0.1% 증가했다.
“If you want to think whether we’re flat, boy, that looks flat,” Mr. DuBois said of the category in a May 11 webinar presented by Food Business News.
DuBois는 Food Business News가 발표한 5월 11일 웹 세미나에서 해당 범주에 대해 "우리가 평평한지 생각하고 싶다면 평평한 것처럼 보입니다."라고 말했다.
Meat substitute sales in the United States jumped to $1.35 billion in 2020 from $755 million in 2018, but growth has slowed, reaching $1.38 billion in the 52-week period ended March 20 of this year. The percentage of US households purchasing meat alternatives stood at 19.6% on March 20, up from 19.5% in 2021 and 18.7% in 2020.
미국 내 육류 대용품 매출은 2018년 7억5500만 달러에서 2020년 13억5000만 달러로 급증했지만 올해 3월 20일까지 52주 동안 13억8000만 달러에 이를 정도로 성장세가 둔화됐다. 미국 가정의 육류 대체품 구매 비율은 3월 20일 19.6%로 2021년 19.5%, 2020년 18.7%보다 높아졌다.
Younger consumers could lift the ceiling for category growth. Plant-based foods are growing anywhere from 10% to 50% on school and institutional menus, according to Forward Food, a proponent of plant-forward and sustainable menus. By 2025, 50% of US institutional meals could be plant-based.
젊은 소비자들은 카테고리 성장에 대한 한계를 높일 수 있다. 식물성 식품은 학교 및 기관 메뉴에서 10%에서 50%까지 성장하고 있다고 식물성 및 지속 가능한 메뉴의 지지자인 Forward Food가 밝혔다. 2025년까지 미국 기관 식사의 50%가 식물 기반일 수 있다.
“If you watch the generations coming out of high school and college and see the purchase changes, this is one of the reflection points that could change that ceiling,” Mr. DuBois said.
DuBois씨는 "고등학교와 대학을 나온 세대를 보고 구매 변화를 본다면 이것이 그 상한선을 바꿀 수 있는 반영 포인트 중 하나입니다"라고 말했다.
Annual share of sustainably marketed products rose to 17% in 2021 from 16.8% in 2020 and 13.7% in 2015, according to a study from IRI and New York University’s Stern School of Business. Companies are starting to put carbon footprint figures on product labels. CarbonCloud provides third-party verification and measures sustainability impacts of items like apples, pork sausage and plant-based alternatives.
IRI와 뉴욕대학교 스턴 경영대학원의 연구에 따르면 지속 가능한 마케팅 제품의 연간 점유율은 2020년 16.8%, 2015년 13.7%에서 2021년 17%로 증가했다. 회사들은 제품 라벨에 탄소 발자국 수치를 붙이기 시작했다. CarbonCloud는 타사 검증을 제공하고 사과, 돼지고기 소시지 및 식물 기반 대체품과 같은 품목의 지속 가능성 영향을 측정한다.
“This measurement piece is favorable for plant-based meat substitutes,” Mr. DuBois said.
DuBois는 "이 측정 부분은 식물성 육류 대체품에 적합하다고 말했다
Plant-based meat alternative buyers skew to millennials and Gen X households with higher incomes, according to IRI. The millennials often have higher incomes and are African American or Asian.
IRI에 따르면 식물성 육류 대체 구매자들은 소득이 높은 밀레니얼 세대와 X세대 가구에 치우친다. 밀레니얼 세대는 종종 더 높은 수입을 가지고 있고 아프리카계 미국인 또는 아시아인이다.
Brand leaders in the category for the 52-week period ended March 20 were MorningStar Farms with sales of $374 million, Beyond Meat with sales of $274 million, Impossible with sales of $167 million and Gardein with sales of $154 million.
3월 20일까지 52주 동안 이 카테고리의 브랜드 리더는 3억7400만 달러의 매출을 올린 모닝스타 팜스, 2억7400만 달러의 매출을 올린 비욘드 미트, 1억6700만 달러의 매출을 올린 임파서블, 1억5400만 달러의 매출을 올린 가딘이었다.
Brand consolidation soon could hit the category, Mr. DuBois said.
DuBois씨는 곧 브랜드 통합이 카테고리에 영향을 미칠 수 있다고 말했다.
“There’s a lot of motion going on over on the brand side,” he said. “I think over the next year or two you’re going to see brand leaders emerge.”
그는 "브랜드 쪽에서 많은 움직임이 일고 있다"고 말했다. "앞으로 1~2년 안에 브랜드 리더들이 등장할 것으로 생각합니다."
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