What Shoppers Want Now: EXCLUSIVE RESEARCH
쇼핑객들이 지금 원하는 것: 독점 조사
Shopper behaviors are evolving rapidly and challenging grocers to understand an expanding range of influences shaping grocery’s future
쇼핑객의 행동은 빠르게 진화하고 있으며 식료품상들은 식료품의 미래를 형성하는 영향의 범위가 확장되고 있음을 이해하기 위해 도전하고 있다.
Life used to be simpler for shoppers when it came to deciding where to buy groceries. If a store was clean and convenient, had helpful staff, and had good prices on quality products, that was a combination that satisfied most shoppers. It still does at a basic level, but the fundamental value proposition with which so many grocers found success has been joined by a wide range of other attributes that create new opportunities and challenges for grocers to connect with tomorrow’s shoppers.
식료품을 살 곳을 결정할 때 쇼핑객의 삶은 더 단순했다. 상점이 깨끗하고 편리하고 도움이 되는 직원이 있고 품질이 좋은 제품에 좋은 가격이 있다면 대부분의 쇼핑객을 만족시키는 조합이었다. 여전히 기본적인 수준이지만, 수많은 식료품점에서 성공을 거둔 근본적인 가치 제안은 식료품점에서 내일의 쇼핑객과 연결할 수 있는 새로운 기회와 도전을 생성하는 다양한 다른 속성과 결합되었다.
This is due to expanded operational capabilities that retailers now execute against, and all of the complexities that entails, combined with new complexities related to fast-changing rules of what it means to be a good corporate citizen. As a result, shoppers have more reasons to like — or dislike — a particular retailer, and they have more choices of retailers that now appeal to shoppers with narrowly defined attribute sets.
이는 현재 소매업체가 실행하는 확장된 운영 능력과 그에 수반되는 모든 복잡성과 함께 빠르게 변화하는 훌륭한 기업 시민이 된다는 규칙과 관련된 새로운 복잡성 때문이다. 그 결과, 쇼핑객은 특정 소매업체를 좋아하거나 싫어할 이유가 더 많아지고, 이제 좁은 범위로 정의된 속성 집합으로 쇼핑객에게 어필할 수 있는 더 많은 소매업체를 선택할 수 있다.
Welcome to “The New Age of Elevated Expectations,” a phrase which describes an intensifying new reality for retailers of food and consumables, and the title of an exclusive shopper journey study from Progressive Grocer. This unique research project was developed and executed by the Research Solutions division of EnsembleIQ, PG’s parent company, with support from Inmar Intelligence.
식품 및 소모품 소매업체의 새로운 현실이 심화되고 있음을 설명하는 문구인 "높은 기대의 새 시대"에 오신 것을 환영한다. 그리고 Progressive Grocer의 독점 쇼핑 여정 연구 제목이다. 이 독특한 연구 프로젝트는 Inmar Intelligence의 지원을 받아 PG의 모회사인 EnsembleIQ의 Research Solutions 부서에서 개발 및 실행했다.
While this new age of elevated expectations is complex, the premise of the research is simple: to bring greater clarity to the behaviors and expectations of more than 75 million younger, digitally native shoppers poised to have a huge impact on the grocery industry as they enter their prime spending and consumption years. Accordingly, key areas explored include:
기대치가 높아진 이 새로운 시대는 복잡하지만 연구의 전제는 간단하다. 7천 5백만 명 이상의 젊고 디지털 네이티브 쇼핑객 그들이 전성기 소비와 소비시대로 접어들면서 식료품 업계에 큰 영향을 미칠 수 있는 행동과 기대치를 보다 명확하게 파악하는 것이다. 이에 따라 탐구한 주요 영역은 다음과 같다.
- Key drivers of behavior, and shoppers’ expectations for seamless, safe and connected shopping experiences
- Frictionless preferences in stores and online
- Price and product ingredient transparency
- Product assortment and fulfillment expectations
- Communication preferences and social media usage
Here’s what we learned about what shoppers want now.
• 원활하고 안전하며 연결된 쇼핑 경험에 대한 주요 행동 요인 및 구매자의 기대
• 매장 및 온라인에서의 마찰 없는 선호
• 가격 및 제품 성분 투명도
• 제품 분류 및 기대 충족
• 커뮤니케이션 선호도 및 소셜 미디어 사용
이제 쇼핑객이 원하는 것이 무엇인지 알게 되었다.
The Basics Still Matter
기본은 여전히 중요하다
Shopper expectations are increasing and becoming more expansive. That reality is facilitated by technology, changing demographics, unprecedented access to information and shifting views of the role of business. As shoppers continue to drive change at an accelerating pace through new types of behaviors and product preferences, retailers face new and unprecedented types of challenges. They must satisfy customers who have never been more demanding and will never be less demanding again. However, some of what they’re demanding falls into familiar areas.
쇼핑객들의 기대는 증가하고 점점 더 확장되고 있다. 이러한 현실은 기술, 변화하는 인구 통계, 전례 없는 정보 접근 및 비즈니스 역할에 대한 관점의 변화에 의해 촉진된다. 쇼핑객들이 새로운 유형의 행동과 제품 선호도를 통해 빠른 속도로 변화를 주도함에 따라 소매업체들은 전례 없는 새로운 유형의 도전에 직면해 있다. 그들은 더 까다로운 적이 없고 더 이상 덜 까다로운 적이 없는 고객들을 만족시켜야 한다. 하지만, 그들이 요구하는 것 중 일부는 익숙한 영역에 속한다.
At Home Is Still Hot, But Takeout and Delivery Loom Large
Shoppers have a lot of options to satisfy their hunger. Throughout the pandemic, grocers saw wild swings in behaviors among food at home, food away from home and everything in between. Younger shoppers also learned the value of at-home meal preparation, a behavior that appears to be sticky.
쇼핑객들은 그들의 배고픔을 충족시킬 수 있는 많은 선택권이 있다. 팬데믹 기간 동안, 식료품업자들은 집에서, 집에서 떨어진 곳에서, 그리고 그 사이의 모든 것 사이에서 행동의 급격한 변동을 보았다. 젊은 쇼핑객들은 또한 집에서 식사 준비를 하는 것의 가치를 배웠다.
Tough Times Ahead for Stores?
Younger shoppers still enjoy the physical store experience and the sense of discovery that comes from exploring curated assortments of attractively merchandised and promoted products. A respectable 37% of Gen Z and Millennial shoppers even confess that shopping for food in stores is an activity that they look forward to. However, a troubling number of other shoppers expressed the opposite sentiment, which is particularly concerning if large numbers of shoppers entering their prime spending years decide to shun physical spaces.
젊은 쇼핑객들은 여전히 매력적인 상품과 판촉 상품들의 다양한 분류를 탐구하는 것에서 오는 실제적인 상점의 경험과 발견의 감각을 즐긴다. Z세대와 밀레니얼 쇼핑객의 37%는 심지어 가게에서 음식을 사는 것이 그들이 기대하는 활동이라고 고백한다. 그러나, 많은 다른 쇼핑객들은 반대의 감정을 표현했는데, 이것은 특히 전성기에 접어들고 있는 많은 쇼핑객들이 물리적 공간을 피하기로 결정했는지에 대한 우려이다.
Payment Preferences Are Changing as a Frictionless Future Looms
지불선호도
Shoppers’ elevated expectations of retailers take many forms, but a key area relates to convenience and method of payment. Of note, cash remains the second most frequently used payment method among shoppers who are digital natives, but a large segment of young shoppers indicate that they expect a fully frictionless experience.
소매점에 대한 쇼핑객들의 높아진 기대는 다양한 형태를 띠지만, 중요한 분야는 편리함과 결제 방법과 관련이 있다. 물론, 현금은 디지털 원주민인 쇼핑객들 사이에서 두 번째로 많이 사용되는 결제수단으로 남아 있지만, 젊은 쇼핑객들의 대다수는 완전한 마찰 없는 경험을 기대한다는 것을 나타낸다.
How Younger Shoppers Stay Informed
젊은 소비자들에게 정보를 제공하는 방법
Food retailers and foodservice operators vying for mindshare with younger shoppers should already know that mobile and social media are the way to go. However, there are some notable differences between where Gen Z and Millennials recall seeing information about grocers and restaurants, the social media platforms that dominate their usage, and their desired communication preferences.
젊은 쇼핑객들과 마인드셰어를 두고 경쟁하는 식품 소매상들과 음식 서비스 운영자들은 모바일과 소셜 미디어가 가야 할 길이라는 것을 이미 알고 있어야 한다. 그러나, Z세대와 밀레니얼 세대들이 음식점과 음식점에 대한 정보를 본 것을 기억하는 곳, 그들의 사용을 지배하는 소셜 미디어 플랫폼, 그리고 그들이 원하는 커뮤니케이션 선호 사이에는 주목할 만한 차이점들이 있다.
Acting on Information in the Age of Influence
영향력 있는 시대의 정보에 대한 행동
Information travels fast in the digital world, which requires vigilance on the part of retailers to be aware of conversation about their companies and to engage in dialog when appropriate. The consequences of failing to do so can be profoundly negative or potentially positive, according to responses from those surveyed.
디지털 세계에서 정보는 빠르게 이동하기 때문에 소매업체 측에서 회사에 대한 대화를 인지하고 적절한 시기에 대화에 참여하도록 주의를 기울여야 합니다. 조사된 사람들의 응답에 따르면, 그렇게 하지 않을 경우 결과는 매우 부정적이거나 잠재적으로 긍정적일 수 있다.
What They Care About Most
그들이 가장 중요하게 생각하는 것
When younger shoppers are making decisions about where to buy food, be it a grocery store or a restaurant, a broad set of attributes factor into their decision-making. There are the obvious things, like convenience, price, quality and service levels, but in a hypothetical world where those things are all equal, other interesting variables come into play.
젊은 쇼핑객들이 어디에서 음식을 사야 할지 결정할 때, 식료품점이든 식당이든, 그들의 의사 결정에 있어 광범위한 요인이다. 편의성, 가격, 품질, 서비스 수준과 같은 명백한 것들이 있지만, 그러한 것들이 모두 동일한 가상의 세계에서는 다른 흥미로운 변수들이 작용한다.
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